Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentruutilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

Politica de confidentialitate

Conform cerintelor Regulamentului General de Protecție a Datelor Personale 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Stepout are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dvs cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate si vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem si cum ne puteti contacta?

STEPOUT MARKET SRL este persoană juridică, avand sediul social in Bucuresti, str Avrig nr 8, et 1, ap 2, sector 2, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/1178/2016, cod unic de inregistrare fiscala RO35532655 (in continuare "Stepout" sau "noi"), iar in sensul legislatiei cu privire la protectia datelor, suntem operator atunci cand prelucram datele dvs cu caracter personal.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram?

In general, colectam datele dvs cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Primim informatii de la dvs astfel:

•    Cand va creati un cont ne transmiteti: adresa de e-mail.

•    In cadrul paginii dvs personale (Contul meu) din platforma STEPOUT aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: nume, prenume, numar telefon mobil, adrese de livrare.

•    Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii precum: numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc.

Va oferim si posibilitatea de a va inregistra in platforma Steopout Shop prin contul dvs Facebook, Google sau Yahoo. Daca optati pentru una dintre aceste variante, veti fi directionati catre o pagina administrata de Facebook Inc / Google LLC/ Yahoo unde acestia va vor informa cu privire la transferul datelor dvs catre Stepout. Puteti consulta politicile de confidentialitate Facebook, respectiv Google și YAHOO, folosind urmatroarele link-uri:

https://www.facebook.com/about/privacy

https://policies.google.com/privacy

https://policies.oath.com/us/en/oath/privacy/index.html

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitarii site-ului nostru web sau a folosirii aplicatiei smartphone, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.

Pe site-ul nostru web si in aplicatia smartphone putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii

Vom utiliza datele dvs cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

1. Pentru prestarea serviciilor Stepout Market in beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

•    Crearea si administrarea contului in cadrul platformei;
•    Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
•    Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate;
•    Returnarea produselor conform prevederilor legale;
•    Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

Cat timp pastram datele dvs cu caracter personal?

Ca regula generala, vom stoca datele dvs cu caracter personal cat timp aveti un cont In platforma Stepout. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului, si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

Cui transmitem datele dvs cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs urmatoarelor categorii de destinatari:

•    furnizorilor de servicii de curierat;
•    furnizorilor de servicii de plata/bancare;
•    furnizorilor de servicii IT;
•     In cazul In care ne revine o obligatie legala, sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza In conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, în baza unor contracte Incheiate cu acestia.

In ce tari transferam datele dvs cu caracter personal?

In prezent, stocam si prelucram datele dvs cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dvs cu caracter personal unor entitati localizate In Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv In tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi Intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

Cum protejam securitatea datelor dvs cu caracter personal?

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

Pentru efectuarea platilor folosim serviciile procesatorului de plati Plătionline.ro. Orice informatii privitoare la plati sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, In general, sau prin intermendiul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute şi utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveti?

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal.

Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.

Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – puteți obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevazute de lege;

Dreptul la restricționarea prelucrării - poți solicita restricționarea prelucrării iî cazul în care se contestă exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevăzute de lege;

Dreptul de opoziție – puteți să vă opuneți, în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;

Dreptul la portabilitatea datelor - puteți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator de date personale;

Dreptul de a depune plângere - poți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail: [email protected]

 

Dreptul de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământ, îl puteți retrage oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă;

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de [email protected]

Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului Stepout. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dvs. cu caracter personal, cu exceptia cazului In care solicitarea dvs. de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante.  Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum o luna, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum doua luni. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de o luna.

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

¬    prin e-mail la adresa: [email protected] sau
¬    prin posta sau curier la adresa: Bucuresti, str Avrig nr 8, et 1, ap 2, sector 2