Cartea Jocul Vanzarii

(3 recenzii clienti)

8500 lei

Primesti 85 Puncte cadou in valoare de 8500 lei!

Descoperă TOT ce știe un vânzător de TOP… și ceva în PLUS! 

AUTORI: Bogdan Vaida | Călin Iepure | Răzvan Curcubătă

 

În Jocul Vânzării nu te invităm la citit, ci te îndemnăm la acțiune eficientă pentru a obține rezultatele dorite din partea clienților tăi.

 

De ce merită să citești cartea:

  • Îți prezinți produsul în cel mai ATRACTIV mod posibil
  • Identifici și bifezi CRITERIILE DE CUMPĂRARE ale clienților
  • Tratezi OBIECȚIILE clienților DIFICILI, uneori, chiar înainte să apară
  • Ofertezi pe limbajul lor, utilizând TACTICI irezistibile
  • Afli cum să ajungi la ÎNCHIDEREA VÂNZĂRII
  • Utilizezi în avantajul tău contextul unde are loc vânzarea
  • Toate acestea, transmise prin exemple concrete, explicate tehnic și aduse în realitatea ta prin intermediul provocărilor noastre.

 

Ce conține cartea:

 

Capitolul 1 – Salut! Sunt eu, produsul tău!
Cele două reguli de aur legate de produsul tău
Capitolul 2 – Contează unde vindem…
Secretele a cinci locații în care vindem în mod frecvent: la biroul tău, la biroul clientului, la telefon, la restaurant, la o conferință

Capitolul 3 – Greu, greu… tot mai greu
Cum să recunoști șase tipuri de clienți dificili și cum să-i administrezi

Capitolul 4 – inde-i mamei liniștea…
Descoperă Dominantul, Influentul, Stabilul și Conștiinciosul și înțelege cum să vinzi ținând cont de tipologiile comportamentale

Capitolul 4.5 – Vinde Butoiul Percepției
Stăpânește filtrele de percepție și vinde-i Vizualului, Auditivului și Kinestezicului

Capitolul 5 – Tu știi ce vrea…
Cum să-ți asculți clientul, cum să înțelegi nevoia din spatele nevoii și cum să adresezi întrebări mai ceva ca Sherlock Holmes

Capitolul 6 – Scump, doamnă, scump!
Cauzele apariției obiecțiilor, administrarea întrebărilor clientului și Modelul AIR de gestionare a obiecțiilor

Capitolul 7 – Cred, vreau …
Manifestarea convingerilor limitative și modul în care putem să le transformăm în convingeri productive

Capitolul 8 – Clientul, papucii și oferta!
Cum să te armonizezi cu clientul tău, cum să identifici criteriile de cumpărare și cum să creezi oferte de nerefuzat

Capitolul 9 – Cum să-ți convingi…
Legile persuasiunii în acțiune, transpuse în 12 tactici pentru influențarea clientului în timpul vânzării și alte 6 pentru închiderea vânzării

ISBN: 978-606-8821-10-8

Cod Produs: cartea-jocul-vanzarii Categorie:

Ajuta-ne sa aflam parerea ta despre produs

5 din 5 stele

3 reviews

What others are saying

  1. Razvan

    Razvan

    Foarte intrigat si reusit subiectul acestei carti, ilustrat in cuvinte potrivite. Felicitari!

    (0) (0)

    Something wrong with this post? Thanks for letting us know. If you can point us in the right direction...

  2. Marcu Darius

    Un bun manual de vanzari

    Marcu Darius

    Aceasta carte ne invata cum sa interactionam eficient cu oamenii, diverse tactici de abordare a clientilor, toate capitolele sunt acompaniate de exemple din viata scriitorilor sau din viata altor oameni din domeniul vanzarilor, este o carte dedicata tuturor oamenilor, nu doar celor care activeaza in domeniul vanzarilor.
    Fiind la inceput de drum, cartea aceasta m-a ajutat foarte mult sa inteleg cum ar trebui sa reactionez in diferite situatii, cat si la ce sa ma astept din partea oamenilor. Recomand cu incredere aceasta carte scrisa de cei 3 curajosi, care au multa experienta in public speaking, business, cat si vanzari!

    (0) (0)

    Something wrong with this post? Thanks for letting us know. If you can point us in the right direction...

  3. Claudia Raluca

    Recomand tuturor

    Claudia Raluca

    Cartea este plina de informatie valoroasa, cel putin asa consider eu, care timp de cativa ani buni m-am ocupat de vanzari directe pana am ajuns sa le urasc. Mi-ar fi placut sa fi citit aceasta carte mult mai devreme.
    Am apreciat complexitatea descrierii actiunilor de vanzare, transpusa in cel mai simplu si logic mod posibil. Autorii nu insira in grosimea cartii teorii si formule, ei explica rand pe rand, toate cadrele si circumstantele in care se desfasoara o vanzare.
    In carte se pot gasi nenumarate „provocari” le numesc ei, care de fapt sunt niste exercitii as spune eu, pentru ca cititorul sa si experimenteze si sa se convinga de ceea ce afla prin parcurgerea cartii.
    Inca un lucru foarte frumos pe care il veti intalni, este redarea exemplelor prin experiente personale, nu prin circumstante inventate.
    Veti invata cu singuranta toate replicile existente pe care le puteti folosi pentru a acoperi orice replica pe care un client vi-o poate da (dupa caz, bineinteles).
    Merita sa cititi aceasta carte, va poate ajuta inclusiv in relationarea cu oamenii din jurul vostru.

    (0) (0)

    Something wrong with this post? Thanks for letting us know. If you can point us in the right direction...

×

Continue as a Guest

Don't have an account? Sign Up

Livrare Gratuita de la 200 Lei
99% din Clienti Satisfacuti
Retur Gratuit 30 zile
Plata Online Sistem Securizat
Recompensa Puncte Fidelitate